AAM interieurbouw & retailbouw

Onderhoud

 
 

Callcenter

 
Altijd bereikbaar

24 op 7 heeft u de beschikking over een helpdesk waar elke aanvraag tot interventie wordt behandeld.

Iedere aanvraag krijgt naargelang de prioriteit van de interventie een SLA of uitvoeringstermijn toegewezen waarin het probleem behandeld moet worden. Voor de echt dringende interventies die de werking van de winkel in gevaar brengen zijn wij steeds telefonisch bereikbaar en kan een spoedinterventie meteen geregeld worden. Denk hierbij aan een rolluik dat niet meer open of dicht kan, een waterlek of een inbraakpoging.

Grote retailers en bedrijven zien dan ook in AAM de ideale partner om hun bij te staan in hun facility management.

Preventief onderhoud

 
Beter voorkomen dan genezen

Uw nieuw project is een pareltje en dat wilt u uiteraard graag zo houden. Daarom bieden wij als dienst-na-verkoop de optie aan om periodiek onderhoud te voorzien op de aspecten van uw nieuwe winkel of kantoorgebouw die regelmatig een nazicht of herstelling nodig hebben.

De inhoud van dit preventief of proactief onderhoud wordt bepaald door de specifieke noden van de klanten en het project. Enkele voorbeelden van de inhoud van een periodiek onderhoudscontract:

  • Jaarlijks nazicht en onderhoud van rolluiken, schuifdeuren en manuele deuren
  • Onderhoud en vervangen van de filters van de volledige HVAC installatie, inclusief warmtepompen, ketel van de centrale verwarming, airco en warmeluchtgordijnen
  • Verlichting: vervangen van defecte verlichting
  • Verlichting: preventief vervangen van alle spots
  • Schilderwerken: retouches en periodiek herschilderen van alle wanden
  • Vloer: machinaal reinigen en beschermen
  • Meubilair: nazicht van eventuele beschadigingen en uitvoeren van kleine reparaties

Met de klant wordt vooraf een periode afgesproken waarbinnen dit periodiek onderhoud moet gebeuren. Wij zijn dan ook continu nationaal op de baan om uw winkels of kantoren up-to-date te houden.

Reactief onderhoud

 
Snel en efficiƫnt

Storingen zijn niet alleen vervelend, ze zijn ook de oorzaak van inkomstenverlies en extra personeelskosten. Ook de veiligheid van personen en goederen kan door een plotse storing niet langer gewaarborgd worden.

Daarom bieden wij een reactief onderhoud aan. Dit gaat zowel over een klusjesdienst die aan allerhande noden kan beantwoorden, als over een meer gespecialiseerd team van koeltechniekers, schilders en elektriciens.

Door middel van het versturen van een eenvoudige mail aan ons servicecenter, wordt uw vraag tot een specifieke interventie verwerkt en ingepland.

Voor een dringende interventie kunnen onze vaste klanten steeds het call center bereiken.

Binnenkomende storingen worden in werkorders vertaald en worden doorgestuurd naar de bevoegde technieker. Deze werkorders worden snel en efficiënt afgehandeld binnen de afgesproken SLA’s. Na het uitvoeren van de interventie, krijgt de klant een rapport.

Proces Proces

Spoedige reparaties

 
Flexibiliteit

Een van onze grootste troeven is de flexibiliteit die wij hanteren bij dringende interventies. Vermits er steeds één of meerdere techniekers op pad zijn voor het uitvoeren van interventies in het volledige land, kunnen we snel inspelen op uw dringende interventievragen. Denk hierbij aan een schuifdeur die plots niet meer open of dicht kan, een elektriciteitsstoring, een gebroken vitrine, een waterlek of een defect aan een rolluik.

Eigen atelier

Iedere winkel is anders en zelfs na het uitvoeren van duizenden interventies ontvangen wij nog steeds unieke aanvragen. Hier kunnen wij gelukkig snel en creatief op inspringen dankzij onze ateliers met eigen productie voor metaalbewerking, rolluiken, hout- en plexibewerking en printing. Zo kan bvb. een storing aan een rolluik in een recordtempo verholpen worden.

We hebben steeds een grote voorraad van allerhande materialen waardoor de meeste interventies razendsnel kunnen afgerond worden.